Қазақстан өзара алмасуға тыйым салады
9 қазаннан бастап Қазақстан Беларусь көліктерін тасымалдауға және қайта тиеуге тыйым салды. Қазақстанның Көлік министрлігі бұл мәселеге қатысты шешімін биыл үшінші рет өзгертті. Бастапқыда артықшылық тек ресейлік және қазақстандық тасымалдаушыларға берілсе, кейін белорустар да қосылды, бұл жергілікті операторлардың наразылығын тудырды.
Бұл ақпарат Қазақстанға халықаралық тасымалдауды ұйымдастыру, транзит және Орталық Азияда Беларусь тіркеуімен жұмыс істейтін компаниялар үшін маңызды.
RTL Alliance сарапшылары шектеулер маршруттарды ұйымдастырудағы икемділікті шектеп, жеткізу уақыты мен құнын арттыруы мүмкін екенін атап өтеді, әсіресе жүкті бөлу немесе әртүрлі бағыттарға қайта бөлу қажет болса.
ЕАЭО үшін тахографтар
Ресей Федерациясының Көлік министрлігі 2025 жылы AESTR тахографтарының жарамдылық мерзімі аяқталуына байланысты ЕАЭО үшін баламалы тахографиялық жүйені құру мәселесін қарастыруда. AETR жүргізушілердің көлік жүргізуі мен демалуының бірыңғай стандарттарын қамтамасыз етеді. Жүйені пайдалану үшін сізге JRC ұлттық сертификаты қажет, бірақ санкцияларға байланысты ол Ресей мен Беларуське берілмейді. Егер санкциялар алынып тасталмаса немесе JRC шешімін өзгертпесе, халықаралық тасымалдаушылардың ЕО елдерінде ғана емес, келісімге қол қойған басқа елдерде де жұмыс істеуі қиындай түседі.
Ресей Федерациясының Көлік министрлігі ЕАЭО үшін өз жүйесін құру мүмкіндігін зерттеп жатыр, бірақ бұл басқа елдердің мақұлдауын және қызығушылығын талап етеді. Қазіргі уақытта AETR карталары қиындық тудырмайды, бірақ олар тек халықаралық тасымалдауды жүзеге асыратын тасымалдаушыларға беріледі. Ішкі нарыққа көшкендерге бақылау құрылғыларының басып шығаруын пайдалануға рұқсат етілді. Ресейде де өзінің ішкі тахографиялық жүйесі бар - салмағы 3,5 тоннадан асатын жүк көліктері үшін міндетті болып табылатын CIPF тахографы.
Беларусь Республикасының кеден қызметкерлері шекара қызметінің функцияларын орындайды
2023 жылдың 1 қазанынан бастап Беларусь кеденшілері Польшамен шекараны жеделдету үшін Брузги станциясындағы Гродно теміржол өткелінде шекаралық функцияларды орындай бастады. Дәл осындай бастама Украинамен шекарадағы Новая Гута жол өткеліне де қатысты болуы керек еді, бірақ қазір ол жабық.
Бұл шара 2019 жылы бақылау процедураларын жақсарту және шекараны тазартуды жеделдету мақсатында басталған пилоттық жобаның бір бөлігі. Бүгінгі таңда бұл экспериментке 19 бақылау бекеті енгізілген. Беларусь кеденшілері жүргізушілердің құжаттары мен сақтандыруын тексереді, транзит ережелерінің сақталуын қадағалайды және шетел азаматтарының болу ережелерін қадағалайды. Жыл соңына дейін бұл функциялар жүк тасымалдау бағыттарындағы 20 бақылау-өткізу пунктінде қолданылатын болады.
Татарстан қағаз құжаттардан бас тартады
Татарстан Республикасы ЕАЭО-да толық цифрлық көлік құжаттарына көшкен бірінші аймақ болуы мүмкін. Көшу келесі жылдан бастап бес түрлі көлік құжаттарын электронды форматқа көшіруді қамтиды.
1 қазанда тізбектің барлық қатысушылары үшін мультимодальды жүк тасымалының электронды құжат айналымы бойынша пилоттық жоба басталады. 2024 жылы бұл пилотты теңіз секторына кеңейту жоспарлануда.
Электронды түрде қолжетімді болатын көлік құжаттарының қатары коносаменттерді, жүктерді теңіз арқылы тасымалдауға арналған шарттарды, жүктерді тасымалдауға арналған шарттарды, жол манифесттерін және жүктерді тасымалдауға қабылдау туралы түбіртектерді қамтиды. Болашақта ол ел ішіндегі және халықаралық тасымалдаудың барлық түрі мен тасымалдауды қамтиды.
RTL Alliance сарапшыларының пікірінше, бұл жоба АСЕАН, БРИКС, ШЫҰ және ЕАЭО елдерімен ақпарат алмасуды жеңілдететін халықаралық цифрлық көлік-логистикалық платформа құру стратегиясының бір бөлігі болып табылады.