Кедендік рәсімдеу

Халықаралық жүктерді кедендік ресімдеу тауарларды шекарадан өткізудің негізгі кезеңдерінің бірі болып табылады. Өнімдердің экспорты да, импорты да растайтын құжаттардың үлкен көлемін талап етеді. Ал оны толтырудың дұрыстығы тауардың кеденнен қаншалықты тез шығарылып, межелі жеріне жетуіне тікелей байланысты.

RTL Alliance-пен кедендік ресімдеу қызметтерінің артықшылықтары:

  • тиісті кедендік құжаттаманы, оның ішінде арнайы рұқсаттар мен сертификаттарды тіркеу;
  • кез келген көлік құралымен келетін және/немесе кететін тауарлар мен шикізатты жедел ресімдеу;
  • тәжірибелі кедендік декларантпен кеңесу мүмкіндігі;
  • еркін айналымға шығарылған тауарларды түпкілікті алушыларға жеткізу;
  • бағаның икемділігі;
  • тауарлар партиясын межелі жерге жеткізуді қамтитын мультимодальды тасымалдау.

Тауарларды кедендік ресімдеу кезеңдері

Халықаралық тасымалдауда тауарларды кедендік ресімдеу бес негізгі кезеңді қамтиды:

  1. Тауарларды және оларға ілеспе құжаттарды тексеру.
  2. Тауарларды қоймаға орналастыру.
  3. Кедендік декларацияны ресімдеу, TN VED кодтарын тексеру.
  4. Валюталық бақылау және кедендік төлемдерді төлеуді бақылау.
  5. Жүкті егжей-тегжейлі тексеру және осы процедураның нәтижелерін тіркеу.

Кеденнен сәтті өту үшін сізге дұрыс ресімделген құжаттар тізімі қажет:

  • кедендік құн декларациясы;
  • өнімнің шығу тегі мен сәйкестік сертификаттары;
  • ілеспе, төлем банктік және сақтандыру құжаттары;
  • жөнелту елінде берілген декларация, жүк декларациясының көшірмесі және т.б.
Жеткізу
Пішінді толтырыңыз
Бұл сізге жеткізудің ең оңтайлы нұсқасын ұсынуға, сондай-ақ құнын дұрыс есептеуге мүмкіндік береді.
Коммерциялық ұсыныс алыңыз
Біз сізге ең қолайлы тасымалдау нұсқасын жібереміз
Келісімшартқа және өтінішке қол қою
Құжаттарды алғаннан кейін бірден дайындықты бастаймыз
Тасымалдау басталды
Сәл күту ғана қалды, біз тіркеу мен логистиканың барлық мәселелерін шешеміз :)