04-12-2023
RTL cараптамалық блог #75

RTL cараптамалық блог #75

Африка мен Оңтүстік Америкаға назар аударыңыз

Шығыс-Батыс саудасында теңіз көлігіне сұраныс азайып, Оңтүстік Америка мен Африкаға қарай ығысуда. Транс-Тынық мұхиты саудасы бойынша өткізу қабілеті 2022 жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 2023 жылдың қаңтар-қазанында 4,5%-ға төмендеді. Бұл ретте Оңтүстік Америка мен Африка саудасы бойынша тасымалдау мүмкіндігі сәйкесінше 17,5% және 21,1% өсті.

Сонымен қатар, THE Alliance EC4 қызметін тоқтатуына байланысты транс-Тынық мұхиты саудасы бойынша тасымалдау мүмкіндігінің одан әрі төмендеуі күтілуде. Сонымен қатар, Оңтүстік Америка мен Африкадағы сауда-саттықтағы жүк көтергіштігі жаңа қызметтер мен контейнерлік кемелердің көбеюінің арқасында өсуде.

Латын Америкасы мен Африка елдерінен жүктер Беларусь пен ЕАЭО-ға 19 түрлі порт арқылы, оның ішінде Балтық, Санкт-Петербург, Қара және Азов теңіздері порттары, сондай-ақ Каспий теңізі арқылы Солтүстік-Оңтүстік дәлізіндегі порттар арқылы кіре алады.

Әлемдегі бірінші жеткізу тізбегі көрмесі

Бейжіңде дүние жүзіндегі осындай бірінші көрме болып табылатын Халықаралық жеткізу тізбегі көрмесі (CISIE) өз жұмысын бастады. Бұл бірегей оқиға болғанымен, өнеркәсіп пен логистика арасындағы ынтымақтастықты нығайтуға бағытталған.

Шараға мемлекеттік органдардан, бизнес пен халықаралық ұйымдардан 1100-ден астам өкіл жиналды. Қатысушылар арасында қытайлық және шетелдік компаниялар бар. Көрме өнеркәсіптік және жеткізу тізбегінің байланысын қамтамасыз етуге бағытталған жаңа Бейжің бастамасын ашты.

RTL Alliance сарапшылары атап өткендей, Пекин бастамасын негізінен Азия-Тынық мұхиты аймағындағы елдер қолдайды және ол тек экономикалық өзара іс-қимылға ғана емес, инфрақұрылымдық және мәдени дамуға да бағытталған.

Африкадан Санкт-Петербург портына жаңа контейнерлік бағыт

Ағымдағы жылдың желтоқсан айынан бастап Қытайдың контейнерлік тасымалдаушысы Кенияның Момбаса портынан Беларуське жүк келетін Ресейдің Санкт-Петербург портына тұрақты контейнерлік қызмет көрсетуді бастады. Қайта тиеу Малайзиядағы Порт-Кланг немесе Қытайдағы Шанхай арқылы жүзеге асырылады. Болжалды транзиттік уақыт 50-55 күн, ал кету жиілігі апта сайын.

Қазіргі уақытта қызмет Балтық бассейнін Қытай, Малайзия және Египет порттарымен байланыстыратын Санкт-Петербург пен Калининградқа тұрақты қоңырау шалатын жеті контейнерлік кемені басқарады.

Бұл Африка мен Беларусь арасындағы көлік байланыстарын жақсартуға және жаһандық жеткізілімдерді жеделдетуге уәде беретін логистикалық инфрақұрылымды дамытудағы жаңа қадам, деп атап өтті RTL Alliance сарапшылары.

Жылжымалы құрамды жалға алу тарифтерінің өсу болжамы

Ресейлік операторлар ақпараттық орталығының (IOC) сарапшыларының пікірінше, жартылай вагондарға сұраныс жоғары, бірақ инфрақұрылымның дамуымен шектеледі. Айналым ұлғаюы жаңа автокөліктерді сатып алуды ынталандырады, бірақ өндіріс қуаттылығы шектеулі және баға өсуде.

2025 жылға қарай шамамен 12 мың жартылай вагон есептен шығарылады деп күтілуде, ал 2026-2030 жылдары - шамамен 100 мың немесе парктің 17%. Бұл 2024 және 2025 жылдары жалға алу ставкаларының сәйкесінше 19% және 14%, содан кейін 2030 жылға дейін орташа есеппен 7% өсуіне әкеледі.

Жаңа вагон-цистерналарға жоғары баға проблемасы жаппай есептен шығарудың ерте кезеңімен қиындады. Сегментте кем дегенде 7% флот профициті бар, ол мерзімді түрде 1% дейін төмендейді. Дегенмен, сұраныстың маусымдылығына және мұнай жүктерінің рұқсат етілген түрлеріне шектеулерге байланысты қолайлы артықшылық жоғары болуы керек.