25-01-2024
RTL cараптамалық блог #80

RTL cараптамалық блог #80

Қытайдан жаңа бағыт ашылды

Қытайдың солтүстік-батысындағы Шыңжаң-Ұйғыр автономиялық ауданындағы Үрімші мен Түркияның Мерсин порты арасында жаңа халықаралық жүк пойызы бағыты ашылды, бұл Қытай-Еуропа бағытындағы 18-ші негізгі бағыттың құрылғанын білдіреді. Электроника мен тұрмыстық техника тиелген 55 контейнер тиелген пойыз 21 қаңтарда Үрімжіден аттанды.

Қытайдан Шыңжаң-Ұйғыр автономиялық ауданындағы Қорғас порты арқылы шыққан соң, Мерсинге жеткенше Қазақстан мен Грузия арқылы өтеді. Ұзындығы 7829 км, тасымалдау уақыты шамамен 15 тәулікті құрайтын бүкіл маршрут бойынша мультимодальды көлік қолданылады.

RTL Alliance логисттерінің айтуынша, бұл Қытайдан Беларуське дейінгі ең жылдам және қолжетімді бағыт.

Трансферттік комиссия енгізілді

Беларусь Республикасының Министрлер Кеңесі ЕО-дан жүк көліктері мен тракторларды ауыстырып тиеу және тасымалдау орындарында алғашқы 24 сағат ішінде кіру және тұру ақысын ресми түрде енгізді. Бір көліктің тарифі 120 долларды немесе шамамен 40 АҚШ долларын құрады. Алым жүк операцияларын жүргізу, қайта қосу және тиеу үшін арнайы белгіленген орындарда қызмет көрсету шығындарын өтеуге арналған.

2022 жылдың көктемінен бастап Беларусь пен Ресей тракторларының ЕО-ға кіруіне тыйым салынды. Бұған жауап ретінде Беларусь Еуроодақ елдерінен көліктердің кіруіне тыйым салды. Дегенмен, бақылау бекеттерінің жанындағы белгілі бір жерлерде қайта қосылу мүмкіндігі сақталды.

«Солтүстік-Оңтүстік» ҚТО жүк өткізу қабілетін үш есеге ұлғайтады

«Солтүстік-Оңтүстік» ХТК мультимодальды көлік дәлізі Каспий маңы ойпаты, Парсы шығанағы, Орталық, Оңтүстік және Оңтүстік-Шығыс Азия мемлекеттерін байланыстырады. Ол үш бағыт бойынша өтеді: транскаспий – Ресей мен Иран порттарын пайдалана отырып, батысы – Әзірбайжан арқылы, шығысы – Орталық Азия арқылы. 2023 жылы «Солтүстік-Оңтүстік» ХТҚ бойынша жалпы жүк тасымалы 17,6 миллион тоннаны құрады, бұл келешегі 2030 жылға қарай 41 миллион тоннаға дейін өседі.

«Солтүстік-Оңтүстік» халықаралық көлік дәлізін құру туралы үкіметаралық келісімге 2000 жылы Ресей, Үндістан және Оман елдері арасында қол қойылған. Келісімге 12 мемлекет, соның ішінде Беларусь де қатысты. Енді бұл Санкт-Петербургтен Мумбай портына (Үндістан) дейінгі ұзындығы 7,2 мың км болатын бағыт. Бұған дейін Еуразиялық үкіметаралық кеңес Шығыс-Батыс және Солтүстік-Оңтүстік бағыттарында халықаралық көлік дәліздерінің бөлігі болып табылатын дәліздер мен бағыттарды, транзиттік әлеуетті және инфрақұрылымды дамытуға бағытталған ЕАЭО-дағы 7 басым инфрақұрылымдық көлік жобаларының тізбесін бекіткен болатын.

Азияда жүк тасымалдайтын контейнерлер жетіспейді

Қызыл теңіздегі сауда кемелеріне жасалған шабуылдар Азиядағы жүк тасымалдау контейнерлерінің тапшылығын тудыруы мүмкін, өйткені жүктер басқа жаққа ауыстырылады. DHL бас директорының айтуынша, бұл тапшылық контейнерлерді Азияға кері тасымалдаудағы қиындықтарға байланысты болуы мүмкін. Дегенмен, ол теңіз көлігі саласындағы жағдайдың COVID-19 пандемиясы кезіндегідей қиын емес екенін атап өтті.

Өз кезегінде Saudi Aramco компаниясының бас директоры Қызыл теңіздегі қақтығысқа байланысты кемелердің жетіспеушілігі және мұнай жеткізудегі кешігулер болуы мүмкін екенін ескертті. Соңғы кездері жағдайдың шиеленісуіне және атқылау қаупіне байланысты жапондық көлік компаниялары Қызыл теңізде жүк тасымалдауды тоқтатты.

RTL Alliance сарапшылары Горн мүйісі айналасындағы бағыт жүк түсіру портына байланысты жеткізу уақытын 5-тен 11 күнге дейін арттыратынын түсіндірді.