31-01-2024
RTL cараптамалық блог #81

RTL cараптамалық блог #81

Контейнермен тасымалдау бағасы күрт өсті

Композиттік индекс осы аптада 5% -ға өсіп, 40 футтық контейнерге 3,964 долларға дейін өсті және өткен жылдың осы аптасымен салыстырғанда екі есеге жуық өсті. Бір жылдағы композиттік орташа көрсеткіш 40 футтық контейнерге 3 371 долларды құрайды, бұл 10 жылдық орташа 2 681 доллардан 690 доллар жоғары.

Оңтүстік-Шығыс Азиядан Жаңа әлемге және солтүстік Еуропаға тасымалдау тарифтері жалпы алғанда 1-ден 15 пайызға дейін өсті. Кейбір бағыттар мүлдем қымбаттаған жоқ, айталық, Шанхай - Лос-Анджелес және батыстан шығысқа барлық дерлік бағыттар.

RTL Alliance сарапшылары маусымдық өсім маршруттардың жалпы дағдарысы мен контейнерлердің тапшылығына байланысты болды, ал көктемге қарай квоталар түзеліп, баға тұрақталады деп отыр.

Беларусьте қоймаларға сұраныс артып келеді

Қоймадағы жылжымайтын мүлік нарығындағы бос орындар деңгейі 2024 жылдың қаңтарында 4 пайызға дейін өсті. Елордадан 50 км радиуста орналасқан сапа нысандарында жалға алу бағасы тұрақтанды. Бағасы қойма класына байланысты 1 шаршы метрге 10-нан 23 беларусь рубліне дейін.

2024 жылы қоймалық жылжымайтын мүлік сегментіндегі сұраныс географиясы кеңейеді. «Көлік левередж факторы» деп аталатын, яғни Мәскеу айналма жолынан қашықтығы қойма кеңістігін жалға беру туралы шешімге азырақ әсер етеді. Қойма қорларының ұлғаюына әкеліп соқтыратын жекелеген драйвер салаларындағы өнімдерді сату көлемінің төмендеуі де қазіргі уақытта байқалатын қойма нарығының өсу факторы болып табылады.

Теңіз тасымалдаушылары рейстерді тоқтатады

Теңіз тасымалдаушылары Қызыл теңіздегі жағдайға байланысты 2024 жылдың 29 қаңтары мен 3 наурызы аралығында жоспарланған 34 рейстің тоқтатылғанын хабарлады. Бұл негізінен Азия мен Солтүстік Еуропа арасындағы, сондай-ақ Азия мен Жерорта теңізі елдері арасындағы маршруттар. Орташа есеппен келесі тоқсанда кемелердің тек 85 пайызы ғана кесте бойынша жүзе алады.

Тасымалдаушылар Қызыл теңіздегі оқиғаларға байланысты кідірістердің әсерін азайту үшін желкенді азайтып, кеме жылдамдығын арттыра отырып, Қытай Жаңа жылы қарсаңында өз бағыттарын түзетуді жалғастыруда. Сонымен қатар, азиялық экспорттық хабтардағы бос контейнерлердің тапшылығы проблемалар туғызып, тасымалдаушыларды тапшылықты жою үшін қосымша флоттар әкелуге мәжбүр етуде.

RTL Alliance агенттігінің сарапшылары Қытайдың жаңа жылынан кейін Азиядан тасымалдауға сұраныс күрт әлсіреп, маршруттардағы жүктеме азаяды деп есептейді.

Балтық елдері экспортты бақылау үшін күш біріктіреді

Литва, Латвия және Эстонияның кеден органдары транзитпен немесе үшінші елдер арқылы тасымалданатын экспорттық шектеулер мен тыйымдарға жататын тауарларға бақылауды күшейту бойынша жаңа шараларды жариялады.

Негізгі өзгерістердің қатарында тауардың ЕО-дан шыққаннан кейін сатылмайтынын және қолын ауыстыратынын дәлелдейтін тасымалдау бағытын растайтын құжаттарды ұсыну, сондай-ақ экспортталатын өнімді өндірушіден кеденге декларация тапсыру талабы бар. Экспортты, реэкспортты және транзитті өңдеу тәртібі қатаңдатылады.