Ресей темір жолдары орташа өлшемді контейнерлерді сынақтан өткізді
«Ресей темір жолдары» компаниясы жүк көтергіштігі 5 және 10 тонна болатын орташа өлшемді контейнерлерді (модульдерді) сәтті сынақтан өткізді.
Осыған ұқсас жоба КСРО-да іске қосылды: жүк көтергіштігі 3 және 5 тонна болатын 130 мың контейнер. Бірақ қолдану принциптері мен жеткізу жылдамдығы қазіргі заманғылардан әлдеқайда төмен болды, сондықтан олар жүк тасымалдаудан жеңілді.
Бүгінгі күні фитингтік платформаға адаптер орнатылды - алынбалы құрылғы, ол 20 футтық контейнердің едені болып табылады, оның үстіне орташа тонналық модульдерді орнатуға арналған арнайы аялдамалар бар. Бұл адаптерге екі 10 фут немесе төрт 5 фут модульді қоюға болады және оны кәдімгі контейнер сияқты өңдеуге болады.
Жаңа қаптаманы бір көлік түрінен екіншісіне ауыстыру оңайырақ болады. Мысалы, 5 тонналық контейнерді жүк көтергіш машинамен өңдеуге болады. Сондай-ақ теміржол көлігімен шағын партияларды тасымалдау құнын төмендетеді деп күтілуде, бұл автомобильмен салыстырғанда шамамен 30-40% арзан.
Өзбекстанға Каспий теңізінде өз кемелері қажет
Сонымен қатар, қазіргі уақытта Баку портында өз терминалының құрылысы бойынша жұмыстар жүргізілуде.
Өзбекстан Каспий теңізінде өз кемелерінің болуына мүдделі, деп хабарлады елдің Көлік министрлігіне қарасты Көлік және логистиканы дамытуды зерттеу орталығының директоры Бекзод Холматов.
Сондай-ақ, оның айтуынша, Өзбекстан Әзірбайжанмен бірге кеме жасау жобаларына қатысуға мүдделі. Ташкент бұл мәселеде басқа елдермен ынтымақтастыққа дайын. Қазір Өзбекстан Баку портында өз терминалын салумен айналысуда.
Сонымен бірге, көлік министрінің орынбасары Өзбекстаннан келген импорттаушылар Баку портымен ынтымақтастыққа қызығушылық танытып, минералды тыңайтқыштар терминалын ұзақ мерзімге жалға алуды немесе оны құруға инвестиция салуды мақсат етіп отырғанын айтты.
2022 жылы Баку порты арқылы Өзбекстаннан экспорттық-импорттық жүк тасымалдау көлемі 904 мың тоннаны құрады, бұл 2021 жылмен салыстырғанда 65 пайызға артық. Шикі қантты, минералды тыңайтқыштарды және контейнерлерді қоса алғанда, азық-түлік жүктерін тасымалдау көлемі айтарлықтай өсті.
Қытай мен Ресей инфрақұрылымға бірлесіп инвестиция салады
Қытай мен Ресей ынтымақтастық және инфрақұрылымға ортақ инвестициялау туралы келісім бойынша келіссөздер жүргізуде. Сиань құрғақ портында Ресей және Беларусь елдерімен бірлесіп жүк терминалын салу, сондай-ақ Забайкалск шекара өткелін кеңейту жоспарлануда.
Қытайдың Шэньси провинциясындағы Сиань құрғақ портының хатшысы Хэ Лулу атап өткендей, қазірдің өзінде Қытай тарапының Забайкалскідегі нысандарға инвестиция салуға қатысуы туралы келіссөздер жүргізілуде.
Ресей тарапы да Сиань қаласында терминал салуға немесе бірлескен кәсіпорын құруға мүдделі. Бірінші тоқсанда порттың жүк айналымы 39,6%-ға өсті, бұл Ресей және Беларусь елдерімен тауар айналымының артқанын көрсетеді. RTL Alliance сарапшылары атап өткендей, қазір Ресей арқылы Еуропаға транзиттік пойыздар аз, мұндай жүктер үшін басқа көлік дәліздері пайдаланылады. Көбінесе Сиань станциясынан Беларусь пен Ресейге тауарлар жөнелтіледі. Сондықтан бұл елдердің ынтымақтастығы айқын. Қытай тарапының Забайкалск шекара өткелін кеңейтуге қатысуы терминалдың өткізу қабілетін арттырады, осылайша шекарадан өту уақытын барынша қысқартады және транзиттік жеткізу уақытын қысқартады деп күтілуде.
Қытай көлікті цифрландыруды күшейтеді
Қытайдың жаңа құрлық-теңіз дәлізі NLSC қағазсыз жұмыс процесін белсенді түрде енгізуде. GSBN Global Shipping Network ұсынатын блокчейн технологиясын пайдалану Қытай мен Еуропа арасындағы қағазсыз сауданы және жылдам ақпарат алмасуды ынталандырады.
NLSC - Қытайдың негізгі батыс ішкі қалаларын Оңтүстік Қытай порттарымен теміржол арқылы байланыстыратын интермодальды дәліз.
NLSC жақында GSBN Global Shipping Network мүшесі болды, ол блокчейн инфрақұрылымын пайдалана отырып, жеңілдетілген электрондық жұмыс процесін қамтамасыз етеді. Электрондық жүкқұжат сияқты шешімдер ішкі коносаментке және теңіз порттарына қолданылуы мүмкін басқа да көптеген төменгі жұмыс ағындарына дейін кеңейе алады.
NLSC Чунциннің құрғақ портында GSBN цифрлық технологиясын пайдалану процестерді 1-2 күннен 4 сағатқа дейін қысқартты.