Панама каналындағы көлік кептелісі
Панама каналындағы кешігулер қазіргі уақытта 15 күнге дейін немесе одан да көп және артуы мүмкін. Жүк жөнелтушілер Панама каналындағы үзілістердің ықтималдылығы артып келе жатқан жүктің кешігуін болдырмау үшін балама жолдарды іздеуге мәжбүр.
Құрғақ бұлақ жақындап келе жатқан Эль-Ниньо дауылымен бірге Панама каналының таяз болуына әкелді. Нәтижесінде, шілдеде 44 фут немесе 13,41 метр шегін енгізу керек болды, ол алдағы бірнеше ай ішінде немесе ауа-райының елеулі өзгерістері болғанша сақталады.
Түркия құрлықтарды біріктіреді
Түркиядағы жаңа теміржол Бейжің-Лондон бағытын бір жолға қосады. Түркияның көлік және инфрақұрылым министрі Сұлтан Селим Явуз көпірі арқылы өтетін теміржол желісінің жобасы қазірдің өзінде дайын екенін растады.
Қазір Түркия бұл жобаны қаржыландыруды Еуропалық инвестициялық банк пен батыстық қаржыгерлерден іздеп жатыр. Жоба құны 3 миллиард еуродан асады, құрылыс 5-6 жылға созылып, 2030 жылға дейін аяқталады деп күтілуде.
Қазақстан шекарасында жүк көліктері жиналып қалды
Бірнеше күннен бері қырғыз-қазақ шекарасында жүк көліктерінің кезектері байқалуда. Куәгерлердің айтуынша, «Ақ-Тілек» бекетінде 500 жүк көлігі кезекте тұр.
Қырғыз тарапы бұл мәселе Қазақстанда туындады деп отыр. Қазақстандық кеденшілер күніне небәрі 5-6 жеңіл көлік өткізсе, сенбі, 20 тамызда бір жұмыс күні бекеттен небәрі 3 жүк көлігі өткен. Қазақстан тарапы мұндай күрделі кешігулерге қатысты пікір білдірмейді.
RTL Alliance сарапшылары мәселе тек Қырғызстан нөмірі бар көліктерге қатысты емес екенін, Беларусь жүк көліктері де Қырғызстаннан Қазақстанға кіре алмайтынын анықтады.
Қытайдан Өзбекстанға екі апта
Өзбекстан мен Қытайдың үкіметтері мен іскер топтары Қырғызстанмен бірлесе отырып, осы елдердің аумақтары арқылы өтетін халықаралық көлік дәліздерінің өткізу қабілетін арттыруға күш салуда.
Ағымдағы жылдың маусым айында «Қытай-Қырғызстан-Өзбекстан» бағыты бойынша жүк пойыздарының қозғалысы мультимодальды режимде іске қосылды. 9 маусымда Ланьчжоу станциясынан Ташкентке 30 контейнерден тұратын бірінші блоктық пойыз жолға шықты. Бұл бастаманың негізгі мақсаты – дәліздің мүмкіндіктерін сынау және бар проблемаларды анықтау.
Күн батареялары, механикалық жабдықтар, маталар және басқа да тауарларды қосқанда құны 2,5 миллион доллар болатын жүк тиелген пойыз Ташкентке 15 күнде жетті. Қырғызстан аумағы арқылы өтетін жолдың бір бөлігі темір жол бөлігі әлі аяқталмаған болса, жүк көлікпен тасымалданған.
Егер динамика сақталса, онда барлық бағыт 2025 жылы аяқталады және RTL Alliance сарапшыларының пікірінше, бұл Қытай теңіз порттарынан Өзбекстан көлік тораптарына дейінгі жол жүру уақытын екі есе қысқартады.