08-09-2023
RTL cараптамалық блог #65

RTL cараптамалық блог #65

Жаңа пойызбен Қытайдан Өзбекстанға вагондар

Қытай Өзбекстанға вагондарды жеткізу үшін жаңа теміржол бағытын іске қосты.Тамыздың соңғы күні 261 вагон тиелген пойыз Лючжоу автологистикалық базасынан Ташкентке жол тартты.

Лючжоу Қытайдың негізгі автокөлік бөлшектерін өндіру және экспорттау базасы, сондай-ақ жылдық өндірістік қуаты 2,5 миллионнан астам көлікті құрайтын ұлттық автомобиль өнеркәсібінің демонстрациялық базасы болып табылады. Лючжоу-Ташкент пойызының сәтті іске қосылуы Гуансиден Еуропа мен Орталық Азияға бағыттардың саны алтыға дейін артады деген сөз.

Қытайдың көлік бағыттарын дамытудағы белсенділігіне тек қызғанышпен қарауға болады, дейді RTL Alliance сарапшылары. Бір жақсысы, олардың күш-жігері мен қаржыландыруына аймақтағы басқа елдер де ілесіп отыр.

Заңдағы навигациялық пломбалар

Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесі жүк тасымалдауды қадағалау кезінде навигациялық пломбада болуы тиіс ақпараттың құрамын бекітті.

Тізімге экспорт пен импорт лицензияларынан, жекелеген тауарларды әкелуге, әкетуге және транзитке рұқсаттардың нөмірлері, ветеринариялық және фитосанитарлық сертификаттардағы мәліметтер кіреді. Операторлар навигациялық пломбаларды алып тастау, орнату және бақылау үшін пайдаланатын аппараттық-бағдарламалық кешен құру және енгізу жоспарлары анықталды.
Мөрлердің өзі, қарарда көрсетілгендей, Еуразиялық одаққа мүше елдердің шекараларында әрекет етеді. Транзиттік, импорттық және басқа жүктер жалпы негізде өтеді.

RTL Alliance мамандары Беларусьте навигациялық пломбаларды пайдалану тәжірибесі бар екенін еске салады, атап айтқанда, теміржол арқылы экспортқа ағаш тасымалдау кезінде.

Жарық вагондары тиімсіз болады

Ресейлік тасымалдаушылар үшін жарты вагонды орташа тәуліктік лизингтік төлем қолданыстағы ұзақ мерзімді келісімшарттар бойынша орташа жалдау деңгейінен жоғары болды, бұл жылжымалы құрам паркін толықтыруды қиындатты. Операторлар жаңа көліктерді ағымдағы бағамен сатып алуға тәуекел етпейді, себебі өтелу мерзімі тым ұзақ және 15 жылға жетуі мүмкін, деп бөлісті банк сарапшысы.

Жұмыс паркінің артықтығына қарамастан – 190,3 мың автокөлік, автокөліктердің көпшілігін сатып алу әлі де өсуде. Бірақ олар 2022 жылдың аяғында автокөліктердің бағасы бойынша үнемді болар еді, бірақ 2024 жылы жеткізілетін жабдық үшін олар 40% -дан астамға өсті, бұл нарықты тоқтатады. Сонымен бірге, мысалы, шілде айының ортасында Қиыр Шығыс порттарынан жартылай вагондардағы контейнерлерді шығару бойынша абсолютті рекорд орнатылды - 1394 TEU немесе тәулігіне 12 пойыз.

Қазақстан жүк таситын өлшеу жүйесін автоматтандырды

Әңгіме ең алдымен құрылыс алаңдарымен байланысты және қала маңынан қалаға құрылыс материалдарын тасымалдайтын жүк көліктері туралы болып отыр. Және, әрине, олар жүк көліктерінің салмағын үнемі асып түседі. Бірақ олар тәжірибені шекаралық өткелдерге, қойма тораптарына және жүк тиеу базаларына дейін кеңейтуді жоспарлап отыр.

Үкімет мұндай шешім ұзақ мерзімді стратегиялық мақсаттарға, атап айтқанда, автомобиль жолдарының сапасын сақтауға қызмет етуі керек деп санайды.
Бұл техникалық тұрғыдан алғанда, салмағы 12 тоннадан асатын барлық жүк көліктері қозғалыс кезінде инспекторлардың қатысуынсыз салмақ бақылауынан өтетін етіп шешіледі. Салмақтан асып кетсеңіз немесе өлшеуден жалтаруға тырыссаңыз, айыппұл автоматты түрде алынады.