16-10-2023
RTL cараптамалық блог #69

RTL cараптамалық блог #69

«Бір белдеу, бір жол» бастамасына 10 жыл толды

Бес құрлықтағы 150-ден астам елмен және 30 халықаралық ұйыммен 200-ден астам ынтымақтастық туралы келісімдер – бұл жобаның бірінші онжылдығындағы қорытындылар.

2013 жылдан 2022 жылға дейін Қытай мен бастаманың серіктес елдері арасындағы жиынтық сауда көлемі 19,1 триллион АҚШ долларына жетіп, орташа жылдық өсу қарқыны 6 пайыздан астам болды. Бірқатар маңызды жобалар аяқталып, пайдалануға берілді, бұл серіктес елдердің инфрақұрылымын жақсартып, көлік қатынасын айтарлықтай жақсартты.

RTL Alliance сарапшылары «Бір белдеу, бір жол» бағдарламасына салынған 300 миллиард доллардың 250 миллиардқа жуығы Қытайдың Жібек жолы қоры мен Азия банкінің осы миссия үшін арнайы құрылған ақшасы екенін атап өтті.

Қазақстаннан Белоруссияға тасымалдауға қызығушылық

2023 жылдың үшінші тоқсанына негізделген аймақтағы жүк тасымалының жай-күйі туралы жақында жасалған есеп Қазақстаннан басқа елдерге автомобиль көлігімен жүк жеткізу теңгерімінің айтарлықтай өзгергенін көрсетті. Жеткізу тапсырыстарының төмендеуі өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 31% құрады. Бұл тұрғыда сұраныс одан да төмендеген ресейлік бағытқа қызығушылықтың төмендеуі ерекше байқалды.

Сонымен қатар, Беларуське тасымалданған жүктер саны, жақында қайта тиеуге және қайта қосуға тыйым салынғанына қарамастан, 16%-ға өсті, дегенмен бұл бағытта жүк тасымалдаудың жалпы көлемі әлі де салыстырмалы түрде төмен болып қалып отыр. Қазақстаннан экспорттық трафик 2023 жылдың үшінші тоқсанында сол жылдың екінші тоқсанымен салыстырғанда 12% және 2022 жылдың үшінші тоқсанымен салыстырғанда 46% құрады.

RTL Alliance сарапшылары Ресейге жүк тасымалына сұраныстың төмендеуін бірнеше факторлармен, соның ішінде батыс реттеушілерінің қысымымен, Ресейге импортты тартымды ететін рубль құнының төмендеуімен және жеткізілімдердің күрт өскеннен кейін нарықты теңгеруші әсермен байланыстырады. 2022 жылдың үшінші тоқсаны.

ЕАЭО-да «А» класындағы қоймалар жетіспейді

Жалға берілетін барлық қойма алаңдарының жартысынан астамы астаналық ауданда орналасқан – бұл экономикалық қауымдастықтың барлық елдеріне тән.2023 жылға арналған деректерге сәйкес, ЕАЭО-да А класындағы қоймалардың бос орны 5%-дан аз болады, бұл өте төмен деңгей.

Бұл қоймалар басқалардан автоматтандырудың жоғары деңгейімен, заманауи жабдықтарымен және көліктің ыңғайлы орналасуымен ерекшеленеді. Оларға сұраныс әрқашан ұсыныстан асып түседі, бұл жалдау ақысының өсуіне және бос орындардың жетіспеушілігіне әкеледі.

RTL Alliance сарапшылары мәселені шешу үшін жаңа қойма кешендерінің құрылысын ынталандырып қана қоймай, жұмыс істеп тұрған нысандарды жаңғыртуға болатынын атап көрсетеді.

Кемелерде Starlink

Даниялық кеме кемесінің Maersk алыбынан кейін жапондық Mitsui OSK Lines көлік компаниясы өз кемелеріне Starlink спутниктік байланыс жүйесін орнату туралы шешім қабылдады. Жапонияда 31 наурызға келетін 2023 қаржы жылының соңына қарай барлығы 233 мұхит кемесін жоғары жылдамдықты байланыспен жабдықтау, ал 140-ты Starlink терминалдарымен жабдықтау жоспарлануда.

Бір қызығы, Starlink қондырғысын орнату технологиялық қажеттілікке емес, басқарушы компанияның теңізшілер мен мамандардың борттағы өмір сүру сапасын жақсартуға деген ұмтылысына байланысты. Жапондықтар бірнеше кішігірім кемелерде сынақтар өткізді және қызметкерлерден өте қолайлы пікірлер алды.