20-10-2023
RTL cараптамалық блог #70

RTL cараптамалық блог #70

Қытай мен Беларусь ортақ жолда

Брест-Солтүстік станциясы Еуропадан Ресейге, Беларусь пен Қазақстанға, сондай-ақ Қытайға контейнерлерді ауыстырып тиеуді қамтамасыз ететін Қытай-Еуропа бағыты бойынша жүк пойыздары үшін «Бір белдеу, бір жол» жобасының негізгі түйініне айналды.

Бресттегі контейнерлік терминалды қайта құру және жаңғырту өткізу қабілетін арттырып, логистикалық қызметтерді жақсартты. Беларусь темір жолының мәліметі бойынша, 2021 жылы Беларусьтен Қытайға шамамен 150 пойыз, 2022 жылы мыңға жуық пойыз жөнелтілді. Ал биыл кемінде бір мың екі жүз контейнерлік пойыз жөнелтіледі деп жоспарлануда.

RTL Alliance сарапшылары екі елдің логистикалық компаниялары қолданыстағы жерүсті көлік бағыттарынан басқа, жүктерді солтүстік-батыс аймақ пен Қиыр Шығыстағы теңіз порттары арқылы Қытайдан және Қытайға жеткізуге мүмкіндік беретін жаңа көлік желілерін белсенді түрде зерттеп жатқанын атап өтті.

Ресей кедені деректерді жаңа цифрлық кластерге тасымалдайды

Ағымдағы жылдың желтоқсан айында Ресейдің Федералдық кеден қызметінің Бас мәліметтерді өңдеу орталығы (ГДЦ) кеден органдарын цифрландыруды қамтамасыз ететін ІТ-инфрақұрылымын енгізуді аяқтайды. GDC техникалық шешімі оның ішкі жүйелерінің үздіксіз жұмыс істеуін қамтамасыз етеді, ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігіне кепілдік береді және үлкен сыйымдылыққа және деректерді сақтау сыйымдылығына ие сенімділіктің жоғары деңгейіне ие.

2024 жылдың қаңтарында деректер базасын GDC инфрақұрылымына көшіру басталады, бұл кедендік ақпараттық жүйелердің қолжетімділігі мен сенімділігін айтарлықтай арттырады. Цифрлық кластердің ауданы үш мың шаршы метрден асады, ал ақпаратты сақтаудың жалпы көлемі 13 петабайтты құрайды. Орталық өз генераторларымен жабдықталған және қажет болған жағдайда 100 пайызға дерлік ақауларға төзімділікті қамтамасыз ете отырып, 12 сағат бойы автономды жұмыс істей алады.

Әуе қатынасына сұраныс аздап өсті

Халықаралық әуе көлігі қауымдастығы IATA 2023 жылдың шілде және тамыз айларындағы әуе жүктерінің деректерін жариялады, бұл жыл басынан бері қалпына келтірудің жалғасуын растайды. Жүк тонна-километрімен өлшенетін жаһандық әуе жүктеріне сұраныс маусыммен салыстырғанда 3,4 пайызға өсті. Сонымен қатар, өткізу қабілеті 11,2%-ға өсті, бұл жазғы маусымға байланысты жүк көлемінің ұлғаюын көрсетеді.

Жаһандық экономикалық белсенділіктің кейбір баяулау белгілеріне және Қытай экономикасына қатысты алаңдаушылықтарға қарамастан, әуе жүк тасымалына сұраныстың күшеюі оптимизмге себеп болады, дегенмен алдағы айлардағы оқиғаларды мұқият бақылау қажет.

Солтүстік-Оңтүстік дәлізі Әмірліктерге жетеді

Кездесуде ЕАЭО және БАӘ өкілдері Еуразияны Парсы шығанағымен байланыстыратын «Солтүстік-Оңтүстік» көлік дәлізі аясындағы бірлескен жұмыс перспективаларын талқылады. Бұл Орталық Азия, Түркіменстан арқылы жүктерді теміржол арқылы, одан әрі теңіз арқылы БАӘ және кері тасымалдауды көздейтін жоба.

«Солтүстік-Оңтүстік» дәлізінің өткізу қабілеті «Еуразиялық Агроэкспресс» жобасын жүзеге асырған кезде 2030 жылға қарай 41-45 миллион тонна жүкке жетуі мүмкін. Тараптар логистикада, әсіресе теңіз порты аудандарында цифрлық шешімдерді қолдану бойынша біліммен бөлісуге келісті.

RTL Alliance сарапшылары ЕАЭО елдерінің теңіздегі өткізу пункттерінде деректерді беру және қағаз құжаттарын жою негізінде «біртексіз» тасымалдауды қамтамасыз ету үшін электрондық құжат айналымын дамыту 2015 жылдан бері жалғасып келе жатқанын атап өтті.